מטבח חיצוני הפך להיות לסטנדרט בעיצוב חללי חוץ - Sparta Spa

באזור הים התיכון בכלל, ובישראל בפרט, מטבח חיצוני הפך להיות לסטנדרט בעיצוב חללי חוץ.

בונים בית חדש? מעצבים מחדש את הדירה? רוצים לנצל באופן מפתיע את החלל החיצוני של הבית ולהפוך אותו למקום בילוי נפלא? הנה 8 יתרונות נפלאים שכדאי שתכירו על מטבחי חוץ.

  1. חוויית האירוח הופכת לבילוי משותף

אם אתם רוצים להציע לאורחים או המשפחה הרבה יותר מארוחה טעימה, עיצוב מטבח חוץ יכול להיות השקעה ממש משתלמת עבורכם. כשכולם מתאספים סביב המטבח בעת הבישול, תוך מזיגת משקאות, חוויית האירוח הופכת להיות אטרקציה של ממש. זו יכולה להיות פינת גן העדן הקסומה שמאחדת את כל בני הבית.

  1. מעלה את ערך הבית

נדל"ן הוא תחום חם להשקעה, ואם באפשרותכם להגדיל את שווי הנכס שלכם, האם יש דרך נפלאה מזו לעשות זאת? השבחת הנכס על ידי עיצוב מטבח מודולרי שמתאים למבנה הגינה ומשתלב עם קו העיצוב הכללי. יבטיח רושם רשוני עז לכל מי שיגיע לראות את ביתכם, ובהחלט יוסיף כמה נקודות למיקוח מצדכם.

לא מעוניינים למכור את הנכס? עדיין תוכלו ליהנות ממטבח חוץ פונקציונלי ומכל היתרונות שהוא מציע לכם.

  1. ריח הבישול והטיגון נשאר מחוץ לבית

לא רק טמפרטורת הבית נשמרת כשמבשלים בחוץ, אלא גם הריח. כשמבשלים מאכלים מתובלים מאוד, כשמטגנים או כשצולים את האוכל הוא עלול להשאיר ריחות חזקים בבית. מטבח חיצוני פותר את הבעיה ומשאיר את הריחות והעשן בחוץ, ושומר על בית ריחני ונעים.

  1. משאירים את הלכלוך בחוץ

בישול במטבח מחוץ לבית שומר גם על ניקיון הבית. כשמאבזרים נכון את המטבח ניתן לבשל מבלי להיכנס לבית כלל, וכך לשמור על בית מסודר ומבריק.

  1. חלל נוסף לבלות בו

במטבח חוץ מעוצב באזור החיצוני, כל בני המשפחה יכולים לחגוג את החגים, השבתות וימי ההולדת, להזמין חברים או פשוט ליהנות מאוויר צח, שמיים ובריזה נעימה.

  1. מטבח חוץ עשוי לשדרג את התפריט היומי שלכם

הישראלים אוהבים בישול בגריל. מטבח גינה מאפשר להכין מנת גריל בקלות ובקלילות. בין אם אתם צולים ירקות, דגים או בשר.

מה נחוץ לצורך עיצוב מטבח חיצוני מושלם?

לאחר שהבנתם שמטבח בגג או בגינה יכול להיות הדבר הכי טוב שתעשו לעצמכם, נותר לספר לכם מהם המרכיבים החיוניים שיהפכו אותו לפרקטי ופונקציונלי, כך שתוכלו ליהנות ממנו באופן מושלם:

  • מקרר- כשהפרודוקטים נגישים אין צורך ללכת הלוך ושוב בין המטבח בבית לזה שבחוץ, אך מקרר במטבח החיצוני מאפשר לכם גם לשלוף בירה באמצע משחק כדורגל כשאתם צופים יחד עם חברים או משקה מרענן כשאתם משתזפים על הדשא שבגינה.
  • ארונות ומקומות אחסון- מומלץ לאחסן סירים, כלי מטבח כלי הגשה וקופסאות על מנת שתוכלו לבשל, לאכול ולאחסן מזון מבלי להביא ציוד מהמטבח שבבית. בנוסף, מומלץ לשמור ארון לחומרי ניקוי, כך שתוכלו לנקות את המטבח בקלות בתום הבילוי.
  • מערכות בידור- הכי כיף לבשל כשמוזיקה מתנגנת ברקע, ואם הילדים צופים בסרט עם פופקורן או שהחברים משחקים ב- X-BOX בגינה, כולם יכולים להתאסף יחד בחלל הגינה וליהנות מבילוי משותף. זה גם פתרון מושלם, שמוציא את מי שמבשל מהמטבח והופך אותו לשותף בכל מה שמתרחש בבית יחד עם כל בני המשפחה.
  • פתרונות חימום, קירור והצללה- השמש הישראלית מחייבת אתכם לחשוב על פתרונות הצללה וקירור כמו פרגולה עם מאוורר תיקרה, ועבור ימות החורף ניתן לחמם את האווירה עם פטריות חימום, שעושות עבודה נפלאה.
  • פינת אוכל או פינת ישיבה- תלוי בסוג הבילוי ובסוג האירוח שאתם מעדיפים, שולחן אוכל, או בר העיקר שיהיה היכן להניח את הצלחת.
  • גריל, מעשנת או טאבון- תלוי בסוג האוכל שאתם אוהבים לאכול ולבשל, כדאי שתחשבו על כך היטב, כדי שיהיה מקום שמותאם באופן מושלם לכל מכשיר ומתקן שתרצו לשלב במטבח החיצוני שלכם.
  • תאורה- תאורה היא חלק חיוני בבישול, והיא חייבת להיות מותאמת למבנה המטבח. חשוב לדאוג לתאורה פונקציונלית שתשמור על הבטיחות ותבטיח בישול מושלם, כי כדי להגיע לרמת הבישול הדרושה לפעמים צריך להיעזר במראה העיניים.

איך מעצבים את המטבח?

לכל אחד מתאים מטבח אחר, ומי שנוהג לבשל יודע בדרך כלל מה חשוב לו ואיך הוא רוצה לעצב את מטבח הגינה שלו. ובכל זאת, הנה כמה שיקולים שימנעו מכם לפספס את הדברים החשובים:

  • סוג הגריל- החליטו מה גודל הגריל שאתם צריכים.
  • משטחי עבודה- חשבו כמה שטח עבודה נחוץ לכם במטבח החיצוני שלכם. חשוב גם לתכנן את שטח העבודה, כך שיאפשר תנועה חופשית וזורמת במהלך הבישול ולא יהווה גורם מפריע.
  • תאורה- פרט לתאורה הפונקציונלית כדאי לשלב גופי תאורה דקורטיביים שמעניקים גם תאורת אווירה לשעות הערב.
  • כיור עם מים זורמים - הוא חלק חיוני מאוד במטבחי גינה, הן להכנה נוחה של הארוחה והן לשמירה על היגיינה לפני ובתום הארוחה. ממומלץ למקם את הכיור בסמוך לעמדת העבודה, אף במרחק בטוח מלהבות.
  • חומרי גלם- ניתן לשלב מגוון חומרי גלם בעיצוב מטבחי חוץ החל מבריקים ואריחים ועד לעץ ובטון, אך הבחירה האידאלית עבור מטבח חיצוני היא בטון אדריכלי, מכמה סיבות:
  1. את הבטון האדריכלי ניתן לקבל כיציקה אחת, ללא סימני חיבור שגם גורעים מיופיו של המטבח וגם מהווים כר פורה להצטברות בקטריות ולכלוך.
  2. בטון אדריכלי הוא חומר אנטיבקטריאלי, קל לניקוי ולחיטוי, הוא אינו סופג כתמים ועמיד לאורך שנים רבות.
  3. בטון אדריכלי עמיד בפני שינויים במזג האוויר, הוא אינו דוהה בשמש, לא סופג לחות ולא מתחמם גם בימות הקיץ הלוהטים.

חברת ספרטה ספא מתמחה בעיצוב אישי של מטבחי גינה. נשמח לתת לכם מידע נוסף שיסייע לכם בעיצוב מטבח גינה, לייצר עבורכם דגם לפי דרישה ולהתקין אותו בביתכם בצורה מושלמת שתבטיח לכם ליהנות מכל היתרונות של מטבח חיצוני.

לפרטים נוספים חייגו 073-782-8237

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.